+ You are my sunshine, my only sunshine

Facebook-status just nu: "Jag måste ha glömt någonting. Jag bara måste. Tänkt, Jossan, tänk. Vad är det du glömmer? Du kan ju inte inte ha glömt något. Det är inte likt dig."
 
Ska åka till storasyster idag!!! Det är jag värd, tre lediga dagar för att umgpås med min syster. Vi ska på Make up stores modevisning i Globen imorgon! Och just för tillfället har jag fått låna Maddes 50mm-objektiv. (Tack igen. I won't brake it! Puss på dig.)
 
Tycker bara det är konstigt att jag blev klar med packningen så snabbt och att jag inte kommer på vad det är jag glömmer. Det kan ju inte vara så att jag inte glömmer något liksom. Så har det aldrig varit. Misstänksam..,
 
Oh well, jag har i alla fall fått i mig kaffe och ska snart dra mig mot tåget för att köpa på mig lite dricka och nötter till resan. Har även laddat telefonen med lite filmer och min rosa kamera åker ju självklart med! Känner att den kan behöva lite äventyr, den också.

Kommentarer
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

vilken söt kamera!!!

Svar: åh, tack!! jag måste säga att jag tycker det med :)
Josefine Österman

2012-09-13 @ 01:44:25
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0