+ kärleken får mig att gå runt


weheartit

Helt tomt. Det är vekligen helt tomt i mitt huvud. Eller ja, planeringar och Popkorn-tänk finns där ju, men det är så gott som allt. Jag vill få tillbaka all min inspiration som jag en gång hade. Jag vill också kunna göra sådanna här fina bilder. GIF eller inte. Bara det blir fint.
Jag vet att jag var som mest inspirerad under nätterna, men är det då meningen att jag ska behöva vara uppe hela nätterna för att kunna få saker gjorda? Det är ju då som jag sover som bäst.

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan :) jag driver en hyffsat nytstartad skönhetsblogg där jag skriver om det mesta inom smink och skönhet. Så tänkte bara ta och tipsa dig om du är intresserad av sånt! Bloggar flera gånger varje dag om allt möjligt! Hoppas du börjar kika in hos mig, skulle bli jätteglad :D

Men ha en bra dag iaf, kram!

2012-02-06 @ 22:09:37
URL: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0