+ rain rain rain


Så här fint väder har vi i Halmstad idag.

Drog mig upp ur sängen klockan åtta imorse och drog på ett spinningpass med Madde. Sista gången jag går på spinning. Mina knän pallar verkligen inte det, vilket stör mig så in i! Eftersom det är skitbra träning.

Sitter just nu och har precis skrivit klart ett arbete och dricker te (efter mycket beslutsångest; "kaffe eller te? kaffe eller te? kaffe eller te?") Men jag kom fram till att jag inte har något speciellt att piggna till för idag så jag tog en kopp te till istället. Hehe.

För övrigt är det långfredag och påskhelg just nu. Vad det nu innebär...

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-04-06 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0