+ american land - bruce springsteen

,

Mästaren på att köpa onöga saker har gjort det igen! (Eller räknas nagelack som onödigt?) Jag gick in till stan efter mitt tandläkarbesök bara för att jag inte visste vad jag skulle göra och råkade köpa mig lite saker. (REA-skyltar och röda prislappar liksom skriker på mig. "Kom Jossan, kom och köp billiga saker!")

Köpte ett enkelt svart solglasögonfodral som jag tänkte pimpa lite med nitar och kanske lite andra atteraljer.

Jag har mega-dega-super träningsvärk efter kettlebellspasset igår. Det var, ursäkta mig men, skitkul! Sedan blev det ännu roligare när han som höll i passet kom fram till mig och sa att jag var den bästa som varit på det passet någonsin, som varit nybörjare! Så glad jag blev! Så nu måste jag ju gå nästa vecka också!

Ska ta och ringa min syster nu. Har inte pratat med henne på superlänge!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, nä, nagellack kan man nog aldrig ha för många av! ^^

2012-04-16 @ 19:00:41
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0