+ and what now?

Sitter i soffan just nu och vet inte vart jag ska ta vägen.
Första lektionen är inställd idag så börjar inte förrän tjugo över två, eller där runt någon gång.
Hade planerat att cykla bort till gymmet, men någon gång under morgonen tappade jag lusten.
Vet inte riktigt när eller hur, men någon gång under morgonen här var det i alla fall.

Telefon har jag ingen för tillfället heller.
Har sagt upp mitt abbonnemang och just nu väntar jag på att det nya till min nya, fina, vita IPHONE börjar fungera, vilket det gör på torsdag.

Vaknade imorse av att någon bygger om i lägenheten ovanför.
Inte jättekul!

Nej, fortsätter med mitt teve-tittande. Sjunde himlen pågår för tillfället.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0