+ chrismas feeling



Denna underbara lördag har jag och mamse haft det mysigt.
Började på Expert där mamma köpte en kamera(!) och ett polarisationfilter till mig(!!) som vi ska ha till Thailand (och efter det of course!) Sedan åkte vi ut till Lilla Böslid och gick på julmarknad. Så himla mysigt! Julstämningen börjar bli på topp och lagom till den har kommit på riktigt ligger vi på en strand i Thailand. Lovely!
På julmarknaden köpte vi i alla fall en tavla till mig. Smakprov på den delar jag ut här ovan så länge. Hela visas när den kommit upp på väggen! Även ett superfint halsband inhandlades. Syns dock inte på bilden att det är en vit fjäder med bland allt annat också..
På vägen hem säger mamma: "ska vi åka till statsbondgården?" och svänger innan jag hinner fråga vad det är. Haha!
Det var helt enkelt en bondgård med massa söta djur öppen för allmänheten. Hunden hittade en ny lekkompis - en kanin!
Haha, det var mysigt!
Nu sitter jag i en konstig position i soffan och mamma är på en handbollsmatch. Den här helgen spenderas hemma med mamma och min tumme i alla fall.

Talk to you soon!

Kommentarer
Postat av: Frida

vilken fin header du har!

2011-11-13 @ 23:07:02
URL: http://fridawiman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0