+ you did caught up with my dream



Ville bara visa mina fina glas som mamma köpte till mig, efter månaders cravings. Kärlek på henne!
Sedan var jag ju bara tvungen att visa upp mina drömfångare som jag gjorde igår. Det var superkul och mycket enklare än man tror. Blir faktiskt rätt nöjd med dem. Den första mer än den andra, dock.

Har lånat en Canon av skolan nu som jag ska testa ett tag, för att jag funderar på att köpa en. Min Nikon har påbörjat sina sista dagar i livet tyvärr. Jag fäller en lite tår för dess skull, då den varit med mig i vått och torrt i flera år nu! Men någon gång måste man ju gå vidare. Antar att den gången närmar sig.

Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0