+ this has to be part of your lifestyle



Här i Halmstad börjar solen titta fram igen. Äntligen!

Hade bara en lektion idag och nu sitter jag och väntar på Carolina. Hon skulle egentligen agera modell åt mig idag, men jag bestämde mig för att vänta med det till onsdag så jag och Madde kan göra det tillsammans på lektionen istället. På så sätt behöver jag inte låna en blixt från skolan till Canon-kameran heller.

Bokade nyss in mig på massa pass på TK i veckan också. Jag är igång nu inför beachen 2012 (/resan med mamma 2012?).

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack men nej tack.

lchf för mig är lika mycket som "vanlig" bantning att börja tänka extra mycket på vad man äter och inte ska äta och jag har testat och bara tyckt det varit jobbigt och mått väldigt dåligt av det.

Bra att det funkar för många av er och blir en livsstil men jag vill ha en livsstil där jag äter pasta =)

2012-03-26 @ 13:08:29
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0