+ it might be a sunny year this year


(observera gärna att jag inte ser något på datorskärmen för att solen ligger på precis där den ska så bilderna är rena chansningarna hehe)

Bästa känslan jag vet: den man får när man känner doften av sommar. (Eller det kanske bara är jag?)

Sitter just nu och inviger balkongen efter att ha haft möte med studentkommittén efter skolan. Mmmhh! Solen skiner i ögonvrån och fiskmåsarna tjuter (på gott och ont...) bakom mig. Bilar rullar förbi på gatan bakom mig med folk i som slutat jobbet för dagen. Meningen var att jag skulle plugga men, let's face it, så lär ju inte fallet bli. Hunden kommer ut på balkongen ibland för att titta ner på gatan för att se om mamma kanske, kanske den här gången kommer gående. 

Det är nu det börjar sprattla i benen. Det är nu alla blir som gladast. Nu när man känner hoppet om att sommaren faktiskt är på väg.

Rappakalja är det vad det är, den här texten. Men så fick det bli.

Jag drar ner solglasögonen nu då solen helt plötsligt tog i lite extra för min skull och fortsätter glida runt lite på internet (för att låta lite coolare än jag egentligen är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0