+ runnin' 'round in circles

"Jag mår illa och har ont i axeln och känner en smula ångest."
Så löd smset jag precis skickade iväg till min syster. Kan hon vara informativ så kan jag!
Men det är sant, faktiskt. Jag mår illa - vet inte varför -, jag har ont i axeln - för att min väska alltid är så jävla tung - och jag känner en smula ångest - prestationsångest - för mina dåliga resultat i skolan. Framförallt i fotokursen. Huvudkursen liksom. Och engelskan. Jag blev nog lite väl säker i det ämnet så nu tappar jag allt. Känns inte bra, det här.
För övrigt var vi i Avesta, jag, bror och pappa, förra veckan och hälsade på min syster. Härligt att se henne igen. Kanske slänger upp en bild eller två här sen, men i ärlighetens namn låg kameran mest i väskan. Ångest för det också.
Nej! Nu måste jag ta tag i all den här ångesten och ta tag i mitt liv.
Letar förresten efter en mask som denna! Skrik om ni ser någon!

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Snygg mask - har tyvärr inte sett någon sådan dock!



Sv: Tusen, tusen tack!! :D Fotade bilden i november utanför Luleå, så det naturliga ljuset var ganska obefintligt. Körde ISO 800, f/2.8 samt slutartid 1/125 på de flesta bilderna :)

2012-02-27 @ 20:48:56
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0