+ Today's pottering

 
Det här blev dagens pyssel när jag kom hem från Panduro. Jag pimpade mina hörlurar! (Som så många andra efter tipset på blogg.se's startsida.)
 
Måste bara berätta: För flera veckor sedan(?) klagade jag på att jag hade fått en matrest som fastnat mellan tandköttet och kindtanden, liksom uppepå tanden. Fram till idag har jag stört mig på denna och fram till idag har jag trott att det varit en matrest. But actually: det var en visdomstand som började göra sig till känna! Haha! Att det skulle ta så lång tid att upptäcka detta.. Men nu kanske andra kan lära sig av mina "misstag". Så tänk på det hädanefter. Matrester är inte alltid matrester - det kan vara en visdomstand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0