+ Crawling under my skin

 
Skönt för dem som faktiskt kan gå en hel sommar och göra absolut ingenting och må bra av det. Men jag börjar inte bara få myror i benen, jag har myror i hela kroppen! Så som man kan få när man har legat ner för länge.(Vilket är precis vad jag har gjort.) Det liksom kryper under skinner på mig och skriker att det måste få komma ut! Mitt huvud skriker på min kropp.
 
Måste börja träna igen! Det skulle i alla fall vara en bra start. Allt är ju så tråkigt dyrt bara. Och eftersom jag inte har jobb (= ingen inkomst förutom studiebidraget som knappt räcker som det är) är det svårare ändå.
 
Hade dock mer än gärna varit en av de som bara kan ligga i en hängmatta och rulla tummarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0