+ i don't know if it's me


Detta blev resultatet från mitt äventyp på de två (alldeles för få) second hand-butikerna vi har i lilla Halmstad.
Skulle även låna en bok på biblioteket men när jag stod med boken i min hand vid låneautomaten insåg jag att jag har glömt mitt lånekort i den andra plånboken. Kändes så himla typiskt mig!

Ja, men nu har jag i alla fall en del böcker att välja emellan. Brustna hjärtans café av Lolly Winston har jag redan läst men den var så svinigt bra (ursäkta ordvalet) att jag måste läsa den igen. Har väntat länge på att den ska komma in i second hand någonstans och nu när jag änstligen hittade den slog jag till direkt!

Allt som allt kostade böckerna 50 ynka kronor idag. Älskar second hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0